Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem Samem
Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem SamemMetodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem SamemMetodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem SamemMetodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem SamemMetodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem SamemMetodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem Samem

Metodický průvodce k Živé abecedě, Slabikáři a Písánkám s kocourem Samem

Vaše cena s DPH
197,00 Kč
Kód
NSB11-96
Autor
Andrýsková Lenka
Edice
1. vydání (edice Čtení s porozuměním)
Rozměry
210 × 297 mm
ISBN
978-80-87591-51-2
Rok vydání
2014
Počet stran
96
Vazba
Měkká



Metodický průvodce obsahuje metodicko-didaktická doporučení pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku.

Předkládá detailní praktické rady a náměty.

V průvodci najdete:

Vymezení předmětu český jazyk, systém vyučování počátečnímu čtení, vyučovací postupy při vytváření dovednosti číst, dovednosti psát, diagnostické prověrky.
Orientační návrh ročního plánu – rozpracované na týdny (učebnice – strany, úkoly a cíle; písanky – téma, strany; literární výchova – náměty pro práci, doporučené knihy a autoři; návrh zařazení diagnostické prověrky)
Metodické poznámky k práci s Živou abecedou a Slabikářem – podrobně rozpracované k jednotlivým stranám učebnic (obsah strany, motivace, tabule, didaktické hry, mezipředmětové vztahy, literární výchova, výcvik dechu, hlasu a výslovnosti, návody a další náměty pro práci k jednotlivým cvičením, včetně řešení doplňovaček)
Literární přílohu – je rozdělena na 4 části podle ročních období v souladu se školním rokem: podzim, zima, jaro, léto. Každá část obsahuje vhodné říkanky i beletrii od růžných autorů dětské literatury pro dané období. Přílohu je možné i kopírovat.
Didaktické hry – ucelený soubor her (téměř 50 her), rozdělený do skupin podle potřeb didaktiky čtení a psaní (rozvoj smyslového vnímání, rozvoj intelektu, rozvoj pohotovosti, představivosti a pozornosti, rozvoj řeči, rozlišování hlásek a písmen, rozlišování slabik, hry se slovy).

Metodika je určena k materiálům pro výuku českého jazyka v 1. ročníku:

Živá abeceda s kocourem Samem
Slabikář s kocourem Samem
První psaní s kocourem Samem
Písanka 1 – 4 pro 1. ročník ZŠ
Interaktivní Živá abeceda a Slabikář
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat